Apr 4, 2012

Dirimu begitu berharga..

Tiada insan yang dilahirkan dalam bentuk badan yang sempurna, hampir setiap org mempunyai masalah mereka masing-masing. Bantuan luaran utk menyelaraskan bentuk badan diperlukan oleh mereka sama ada yang memiliki bentuk badan yg terlalu gempal atau terlalu kurus. Tambahan pula, ukuran bdn dipengaruhi oleh penuaan otot-otot serta graviti dan menyebabkan wujudnya gejala seperti kulit yg semakin tidak anjal dan kendur berikutan dgn peningkatan usia seseorg. Perubahan2 yg paling ketara ialah payudara dan pinggul yg kendur serta otot bahagian pinggang dan perut yg longgar. Di antaranya, payudara yg kendur merupakan masalah yg paling serius (secara puratanya, payudara akan kendur sebyk 20 darjah setiap sepuluh tahun).



Fabrik pakaian dalam pembentukan badan yg fleksibel dpt menghilangkan sebahagian lemak melalui gerakan badan. Seterusnya lemak akan ditekan dan ditolak ke bahagian dada dan pinggul dgn menggunakan teori gerakan lemak utk membentuk kontur badan yg menarik.

Bagi mereka yang kurus, lemak di bahagian ketiak , belakang dan perut akan ditumpukan di bahagian dada, seterusnya lemak dibahagian dalam dan luar paha pula akan dinaikkan ke pinggul utk menghasilkan bentuk bdn yg menarik.

Selain itu, bagi remaja yg sedang mengalami proses tumbesaran, pemilihan pakaian dalam yg sesuai bukan sahaja dapat memberi panduan yg tepat tentang perkembangan tubuh badan, malah mampu membentuk kontur payudara yg mempesona di samping melindungi pertumbuhan rangka yg normal utk mengelakkannya drpd menjadi bongkok.


Contact/sms me 0196323936
~ MY PREMIUM BEAUTIFUL ~

No comments:

Post a Comment

Featured Post

TIPS KESIHATAN UNTUK WANITA 30-AN

Dalam kesibukan menyeimbangkan antara tugas pejabat dan tugasan tetap dirumah, wanita selalunya kesuntukkan masa untuk diri sendiri. P...