Nov 13, 2011

BAHAYA Lemak Perut

Tahukah anda? ternyata lemak yang terkumpul di rongga perut lebih berbahaya daripada lemak yang terdapat di bahagian punggung atau paha. Ini kerana, lemak di perut mempunyai sel-sel lemak yang lebih besar sehingga terjadi pengumpulan lemak yang berlebihan dan akhirnya menghasilkan protein berbahaya. Dari hasil kajian yang dilakukan oleh para penyelidik daripada Perancis terhadap 7,000 anggota polis Perancis yang meninggal dunia di antara tahun 1967-1984 ternyata disebabkan kerana serangan jantung.

 
Setelah dilakukan pengukuran lingkaran pinggang, ternyata kebanyakan para polis tersebut meninggal kerana memiliki perut yang buncit dan lingkar pinggang yang besar atau biasa disebut dengan obesiti sentral. Menurut hasil kajian yang dinyatakan dalam simposium American Heart Association (Persatuan Jantung Amerika) menyebutkan bahawa pinggang bersaiz besar (akibat perut berlemak) adalah petunjuk kepada risiko tinggi mendapat serangan jantung atau penyakit serius lain.






Apakah perut anda terlalu besar?

Saiz lilitan pinggang seseorang boleh memberi isyarat bagi keadaan kesihatan, status berat badan dan lemak yang tersembunyi. Jika pinggang lebih dari 101 cm (Lelaki) dan 89 cm (wanita) ini bererti simpanan lemak anda keterlaluan dan berkemungkinan akan menghadapi risiko penyakit jantung dan lain-lain.



Bagaimana Premium Beautiful mengatasi masalah ini?


Sudah Bertahun-tahun anda menderita kerana lemak di perut, Pinggul dan paha yang kelihatan sangat degil untuk dihapuskan. Rasanya anda sudah letih untuk berdiet dan bersenam setiap hari. Duit pun sudah banyak dibelanja dan dilaburkan. Namun hasilnya tetap sama tidak berubah, impian untuk membuang lemak serta mengurangkan berat badan serta berimpikan tubuh yang langsing itu bagaikan menanti mimpi yang belum pasti. 


 Sekarang usah lagi risau dengan pemakaian Premium Beautiful secara konsisten segala kejerihan dulu dapat diatasi. 


Bagaimana ia berfungsi? 

Ini kerana, F.I.R di dalam Premium Beautiful mampu memecahkan lemak yang tersimpan di dalam sel lemak kepada asid lemak bebas. Kekuatan daya tembusnya sangat kuat, reaksi hangatnya sangat bagus dan dapat menembusi ke dalam jaringan bawah kulit, menggetarkan molekul-molekul air seterusnya memecahkan serta menguraikan lemak yang terkumpul sehingga bawah kulit. 
 
Kajian menunjukkan FIR dalam Premium Beautiful boleh membakar kalori sebanyak 900 kalori dalam masa 1 jam sahaja. Untuk Result yang lebih cepat anda juga disarankan mengamalkan minuman Lacto lite bagi membetulkan sistem penghadaman serta menjadikan usus anda sihat.

 

 

No comments:

Post a Comment

Featured Post

TIPS KESIHATAN UNTUK WANITA 30-AN

Dalam kesibukan menyeimbangkan antara tugas pejabat dan tugasan tetap dirumah, wanita selalunya kesuntukkan masa untuk diri sendiri. P...